بالشت طبی دالوپ و آشتی
شقایق با هم قهر کرده بود و می گفت چون دیر میای خونه به من استرس وارد می شه و سر در های من از استرس هایی که تو بهم وارد می کنی هست گفتم میگی چه کار کنم من بدبخت اگر نرم سرکار خرج زندگی مون رو از کجا باید بیاریم گفت درسته حق با تو هم هست
 ولی خوب بگرد دنبال یه کاری که حقوش کم باشه ولی زود بیای خونه گفتم چشم و رفتم داشتم تونت گردش می کردم که وارد یه فروشگاه اینترنتی شدم به نام دایان شاپ و این محصول که اسمش بالشت طبی دالوپ بود توجهم رو جلب کرد و توضیحاتی داشت از این قبیل

بالش طبی دالوپ دارای طراحی استاندارد یک بالش راحت می باشد و یک محصول جدید و منحصر بفرد می باشد  این محصول  تایید شده می باشد و در شبکه های تلوزیونی معتبر به صورت گسترده و هدفمند تبلیغ شده است  مطمئن باشید با استراحت بر روی بالشت طبی دالوپ یک خواب شیرین  و  بدون خستگی را  تجربه خواهید  کرد
 که منم مجاب شدم و از طریق خرید اینترنتی بالشت طبی دالوپ رو سفارش دادم و بعد از چند روز آوردنش دربمنزل و تحویلش دادن و من یه کادوی شیک گرفتم و کادوش کردم و دادمش به شقلیق و اونم وقتی بازش کرد کلی بهم خندید و گفت دیوانه شدی بالش برام خریدی گفتم
 حالا ازش استفاده کن ببین خوبه یا نه از فردای اون روز سر درد های شقایق تموم و شد با هام آتشی کرد ادرس فروشگاهش رو میذارم هر کس خوایت بره بگیره

بالشت طبی دالوپ