شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا

نه نه مثل آدم به هوا


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را

هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


میان مشغله هایم گم شده ام

ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


قرمزتر از خونی

عزیزتر از جونی


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


تو را با ط دسته دار مینویسم

تو با همه فرق داری !


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

همسفر خیلی مهمه


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


گفت : دوستت دارم

گفتم : دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در !

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه