جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


وآن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند .


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”

فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره …


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


هرگز منتِ احساسی رو نکش که به زور داره برات خرج میشه…


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


شنیده بودم “پا” ، “قلب دوم” است …

اماباور نداشتم !

تا آن زمان که فهمیدم

وقتی دل ماندن ندارم

پای ایستادن هم نیست !


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


من «خاطرت» را می خواستم؛

نه «خاطره ات» را…!


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

خدایا

‏”تنها‏” نگذار …

دلی را که هیچکس

‏”دردش‏” را نمیفهمد


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


گاهی آنکه سراغی از تو نمی گیرد

دلتنگترین برای دیدن توست و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره می شود ،

همیشه آنکه تو او را نمی بینی نامهربان نیست …


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی

مثل تو

هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی

می فهمی چه میگویم ؟

بودنت مهم است !


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه


اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد کى میرسی خونه عشقم؟

یه ذره دلم خواست.


جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم

خود خودت را

یادت را

اسمت را

اما …

فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه !


جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه