اس ام اس های جدید عاشقانه و احساسی دی 93

عشق یعنی تو ، یعنی احساس من

ﺩﯾﮕﻪ ﺩِﻟــــــ♤ـﻢ ﻫَـــﻮﺍﯼِ دو‌ ﻧﻔـــﺮﻩ ﻧﻤﯿﺨــﻮﺍﺩ ⇩⇩

فَقَــــــــــــــــــــط….⇦⇩↯

دِلَــــــــــ♥ــــــــــﻢ ﻣﯿﺨـــﻮﺍﺩ ﯾِڪـــ↯ــــــــــﯽ ﻫَــﻮﺍﯼ ﺩﻟﻤـــــــــــــ♡ــــــــــو ﺩﺍﺷﺘــــﻪ ﺑﺎﺷــﻪ همین

عشق یعنی تو ، یعنی احساس من

چقــــدر کــم تـوقــع شــده ام ….

نـــہ آغـوشتـــــــ را مــے خـواهـــم ،

نــــہ یکـــــــ بوســـہ…!

نــــہ حتـــے بــودنتـــــــــ را …

همیـــن کـــہ بـیایــے و از کـنـــارم رد شــوے کــافـــے استــــــــــ …

مــــــرا بـــہ آرامـش مـــے رسانــد حتــے،

اصطکـــاکــــــــ سایـــہ هایمـــان. . .

عشق یعنی تو ، یعنی احساس من

 

نه انگار ستاره ها هم فهمیده اند

ماه هم که پشت ابر پنهان است

شب هم جیرجیرک هایش را به سکوت فراخوانده

همه دانسته اند…

تو نباشی …

دیگر نمیخواهم هر آنچه از هستی هست…

عشق یعنی تو ، یعنی احساس من

ما به هم نمی رسیم امّا بهترین غریبه ات می مانم که تو را همیشه دوست خواهد داشت .

عشق یعنی تو ، یعنی احساس من

آنقدر خیالاتی شده ام که حتی برای بــوسـیــدنـت

نیازی به لــبــهــای تـــــــو نیست….

عشق یعنی