اس ام اس عاشقانه و جالب


عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟

از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟


اس ام اس عاشقانه و جالب


یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!


اس ام اس عاشقانه و جالب


به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده


اس ام اس عاشقانه و جالب


این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم


اس ام اس عاشقانه و جالب


چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد


اس ام اس عاشقانه و جالب


من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم


اس ام اس عاشقانه و جالب


چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه و جالب


سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !


اس ام اس عاشقانه و جالب


مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن است نشوید

هیچ قاتلی دوست ندارد هنگام کشتن ، کسی مزاحمش شود !


اس ام اس عاشقانه و جالب


از امشب هرشب قلاده سگ ها را باز خواهم کرد

دیگر در حوالی قلب من پرسه نزن !

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و جالب