اشعار عاشقانه و اس ام اس


باور کن “من” تنهاترین ضمیر دنیاست

و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون “ تو ” را دارد . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس


سخت است

“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !


اشعار عاشقانه و اس ام اس


ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس


بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت

این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس


لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را

روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را

من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم

به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را


اشعار عاشقانه و اس ام اس


به من شلیک کن

حتی اگر به هدف هم نزنی

برایت خواهم مرد . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس


یه لیوان از تو اون کابینته بردار

+ خب.

– پرتش کن زمین.

+ خب.

– شکست؟

+ آره.

– حالا ازش عذرخواهی کن.

+ ببخشید لیوان. منظوری نداشتم.

– دوباره درست شد؟

+ نه…

– متوجه شدی !؟


اشعار عاشقانه و اس ام اس


گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت

خواهم گفت !


اشعار عاشقانه و اس ام اس


من آنقدر دیوانه‌ام

که وقتی دورم میزنی

باز نگران تواَم سرت گیج نرود!


اشعار عاشقانه و اس ام اس


چیست از این خوبتر در همه آفاق کار

دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اس ام اس